Γυρισμένη σε συναυλιακούς χώρους 69 διαφορετικών πόλεων, η ταινία καταγράφει μια εντελώς νέα διάσταση της ποπ σταρ, αφού χάρη στην πιο σύγχρονη 3-D τεχνολογία παρακολουθούμε με απίστευτη αμεσότητα και καθαρότητα τη μουσική, την περσόνα και τον εσωτερικό κόσμο τόσο της Μάιλι Σάιρους όσο και του συγκλονιστικού alter ego της, Χάνα Μοντάνα. Με ανερχόμενα αστέρια όπως οι Τζόνας Μπράδερς, εκλεκτούς καλεσμένους και μια σκηνή που σφύζει από πυροτεχνήματα και εικόνες βίντεο, η συναυλία αποτυπώνει τη μαγνητική ενέργεια της 15χρονης τραγουδίστριας και ηθοποιού που προσέλκυσε εκατοντάδες οπαδών σε ολόκληρο τον κόσμο. Εκτός από το πραγματικό συναυλιακό υλικό, η ταινία μας εξασφαλίζει "ελεύθερη είσοδο" και στα παρασκήνια, παρουσιάζοντας ολοκληρωμένα τη ζωή της Μάιλι κατά την περιοδεία. Πρωταρχικός στόχος της ταινίας ήταν να μεταφέρει στο κινηματογραφόφιλο κοινό την συναρπαστική εμπειρία μιας ζωντανής συναυλίας της Μάιλι Σάιρους, σα να το έβλεπαν με τα ίδια τους τα μάτια από την πρώτη σειρά. Για το λόγο αυτό, οι συντελεστές στράφηκαν από την αρχή στην τρισδιάστατη τεχνολογία. "Ολόκληρος ο σχεδιασμός της περιοδείας, από τη χορογραφία, τα φώτα και τα βίντεο μέχρι τη σκηνογραφία, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του 3-D" εξηγεί ο έμπειρος χορογράφος Κένι Ορτέγκα, που κλήθηκε για να διευθύνει τη σκηνική παρουσία της Μάιλι.
Θέλοντας να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή ποιότητα και να αποτυπώσει όλα όσα συμβαίνουν στη σκηνή, ο σκηνοθέτης Μπρους Χέντρικς απευθύνθηκε στον Βινς Πέις, ιδιοκτήτη της εταιρείας PACE, που διαθέτει τον πιο σύγχρονο κινηματογραφικό εξοπλισμό digital 3-D. Σε συνεργασία με τον διευθυντή φωτογραφίας Μίτσελ Αμούντσεν, ο Πέις έστησε ένα ειδικό σύστημα με κάμερες Fusion 3-D, οι οποίες λειτουργούν με πρότυπο την ανθρώπινη όραση. Το συγκεκριμένο είδος κάμερας σχεδιάστηκε αρχικά από τον Πέις για τον γνωστό σκηνοθέτη Τζέιμς Κάμερον, που αρχικά την χρησιμοποίησε για υποβρύχια ντοκιμαντέρ. Οι Fusion 3-D κάμερες προσφέρουν ένα βάθος πεδίου και μια προοπτική που δεν συναντάμε στον κινηματογράφο, και κατά κάποιο τρόπο αποτυπώνουν ένα γεγονός όπως θα το έβλεπε πραγματικά ένας άνθρωπος. Για τις ανάγκες της ταινίας χρησιμοποιήθηκαν επτά συνολικά τέτοιες κάμερες, "με τον τρόπο που μια ορχήστρα χρησιμοποιεί τα μουσικά όργανα" όπως λέει χαρακτηριστικά ο Πέις. "Ανάλογα με τις απαιτήσεις του κάθε πλάνου διάλεγα και την αντίστοιχη κάμερα. Είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο σε 3-D, όπως είναι και η πρώτη φορά που μια ταινία γυρισμένη σε 3-D μοντάρεται επίσης σε 3-D". |